Zakaj se mladi čedalje manj zanimajo za poklic kemijskega tehnika, so se med drugim spraševali na včerajšnji okrogli mizi, na kateri so se pogovarjali o perspektivi kemijskega izobraževanja v Sloveniji, ki so jo pripravili v prostorih Gimnazije in srednje kemijske šole (GSKŠ) Ruše. Med drugim so govorili tudi o prenovi programa, v katerega bo treba vključiti sodobne oblike izobraževanja.
Kot je v uvodu povedala Andreja Prošek iz Centra za poklicno izobraževanje, imamo v Sloveniji štiri izobraževalne centre, ki izvajajo program kemijski tehnik, in sicer v Novem mestu, Ljubljani, Celju in Rušah. Pri tem je bilo leta 1995 v omenjeni program vpisanih približno 300 dijakov, do leta 2000 se je ta številka prepolovila, letos pa so zbrali le okoli 80 prijav.
Podatki nazorno pričajo, da zanimanje za ta poklic usiha, zato je zanimivo vprašanje, zakaj se za tako uspešno panogo kakor je kemija, ne navdušuje več mladih. Eden izmed razlogov bi lahko bila obrobna vloga v izobraževalnih programih ali denimo to, da ima v javnosti pogosto negativno podobo. S tem ni soglašala Zdenka Keuc iz Zavoda za šolstvo, saj po njenem mnenju to ne drži. Skromen vpis v program kemijski tehnik naj bi bil bolj problem poklica in ne kemije, ki je med osnovnošolci priljubljen predmet.
Okroglo mizo so pripravili v okviru dvodnevnega državnega tekmovanja kemijskih tehnikov. Sestavljeno je iz pisnega in eksperimentalnega dela, letos pa se ga je udeležilo 28 učencev, od katerih so bodo lahko štirje najbolj uspešni udeležili mednarodnega tekmovanja, ki bo letos v Nitri na Slovaškem. Sicer po besedah Ljuba Germiča, predsednika organizacijskega odbora, pri tekmovanju ne gre le za prikaz znanja, ampak to pomeni tudi druženje naših dijakov in učiteljev na športnem kulturnem ter zabavnem področju.