Cilj vsakega podjetja, ki ima svojo spletno mesto je prodaja čim večje količine svojega produkta ali storitve. Najhitreje to dosežemo s spletnim oglaševanjem naše internetne strani. S tem privabimo nove kupce, da obiščejo našo stran, z vsebino pa jih prepričamo v nakup.
Začetniške napake pri snovanju spletnih strani
Večina začetnikov oglaševanja prek spleta predvideva, da bodo novi kupci hitro našli njegovo stran. Lastnik spletne trgovine tako preračuna stroške, ocenjuje kapital in razmišlja o ciljni skupini. Nato ustvari spletno mesto, nekaj denarja nakloni spletni kampanji in meni, da bodo stranke kupile njegove izdelke. Realnost je drugačna, saj brez profesionalnega spletnega oglaševanja kupci ne bodo našli njegove strani.

Optimalni pristop k spletnemu oglaševanju
Najboljši pristop k spletnemu oglaševanju je, da najamemo zunanjega izvajalca. Slednji bo preučil našo spletno stran, našel napake in izpostavil pomanjkljivosti. Namestil bo potrebne vtičnike, predlagal spremembe in našel rešitve za boljšo optimizacijo strani. Nadalje bo preučil našo konkurenco, poiskal ciljno populacijo in naredil osnutek spletne kampanje. Vse skupaj nam bo predstavil, povprašal po našemu mnenju in predstavil vse izboljšave. V končni fazi pa bo lansiral prenovljeno spletno mesto skupaj s poglobljeno oglaševalsko kampanjo.
Prednosti optimizacije za iskalnike
Zunanji izvajalec med drugim izvaja tudi optimizacijo za iskalnike. S slednjo zviša pozicijo spletne strani med najdenimi rezultati v iskalniku. Posledično tudi zviša obisk strani in poviša prodajo izdelkov. Pri tem mora dodobra preučiti našo spletno stran in prilagoditi slikovno in video gradivo, tekst, povezave in podstrani ter povezave na druge spletne strani. Preoblikovanje na začetku vzame veliko časa, zato se ga ne smemo lotiti sami. Na dolgi rok pa optimizacija prinese veliko dobička.
Celostni načrt oglaševanja na spletu
Zunanji izvajalec se spletnega oglaševanja loti celostno. To pomeni, da:
- Opravi raziskavo trga in preuči konkurenco,
- Preuči različne prodajne strategije in najde najprimernejšo za naš posel,
- Kampanjo prilagodi različnim platformam,
- Učinkovito trži prek družbenih omrežij,
- Pozna vse novosti Google oglaševanja,
- Ciljno targetira določene tržne segmente,
- Dodobra pozna optimizacijo za iskalnike in optimizacijo tekstualnega oglaševanja.
Obenem pa prilagodi oglaševanje našemu predvidenemu proračunu in ga ne preseže. Na ta način nam na dolgi rok prihrani veliko časa in denarja. Svojo energijo usmerimo v druge segmente spletnega poslovanja, optimizacijo in trženje pa prepustimo strokovnjakom.